Participació Activa dels Alumnes de l’Institut del Teatre
Els alumnes de l’Institut del Teatre han iniciat un projecte innovador anomenat ‘La casa de la trobada amb l’altre’, on busquen connectar amb diverses comunitats i fomentar el diàleg cultural. Aquest projecte pretén crear un espai de col·laboració i interacció entre estudiants i la societat al seu voltant.
A través de tallers, representacions teatrals i altres activitats artístiques, els estudiants busquen explorar diverses temàtiques que qüestionen els límits i les fronteres tradicionals de la cultura. Els alumnes es mostren entusiastes amb aquesta iniciativa, la qual els permet expandir els seus horitzons i integrar-se d’una manera més profunda en la comunitat.
A més, els organitzadors del projecte esperen que aquesta iniciativa ajudi a promoure un sentiment de pertinença i a enriquir l’experiència educativa dels participants. La Diputació de Barcelona, que dóna suport a aquest projecte, ressalta la importància de les arts com un vehicle d’entesa i diàleg entre diferents cultures.
- Et Recomanem -
